Sön 16/10: Höstvandring längs Roslagsleden

Följ med på en vandring som handlar om både naturen och tankar kring framtiden för leden! Här ges deltagarna möjligheten att vara med och på- verka processen genom att dela med sig av förslag och idéer. Tobias Nilsson på Norrtälje Naturvårdsstiftelse arbetar under hösten med en kartläggning av möjligheterna att utveckla och synliggöra naturvärden utmed Roslagsleden. Ta med dig kläder efter väder och fikakorg. Vandring i lätt terräng så den passar till hela familjen! Samling: kl. 08:45 på Norrtälje busstation (SL buss går kl. 08:58.) Vandring: drygt 6 km från Bergshamra mejeri till Hammarby norra. Åter Norrtälje: c:a 13:00. Anmälan till: Tobias Nilsson, tobias@naturvardsstiftelse.se eller Kristiina Mustonen, kristiina.mustonen@ live.se tel. 0735-737321.