Tis 15/9: Skogskväll med musik i Grindskogen

Naturskyddsföreningen har tillsammans med ornitologiska föreningen och boende i Grind kämpat för att rädda Grindskogen från exploatering, och nu har vi precis fått besked om att skogen kommer att skonas! Välkommen på en stämningsfull samling kring lägerelden. Vi berättar om skogen, lämnar över namninsamlingen till politiker och Birger Björnerstedt spelar låtar från och om skogen. Samling kl 18.30 i Grindskogen. Följ skyltar från korsningen Borgargatan/Grindvägen. Platsen är tillgänglig för rullstolsburna. Alla är välkomna! Avslutning senast 20:00. Frågor: Per Bengtson, per@gronide.se, 0709-46 88 51.