Kretsstämma på gång

Tyvärr har vårt vårprogram blivit lite försenat då det ska fungera med dagar, tider och platser för en rätt stor mängd aktiviteter som vi tänker presentera. I detta program finns en inbjudan eller snarare kallelse till vår kretsstämma på Färsna gård – onsdagen den 15 mars klockan 18.00!!

Handlingar såsom verksamhetsberättelse, verksamhetsplan med mera kommer att finnas på hemsidan så snart de är klara.

I Månadsbrevet för februari som skickades ut till en huvuddel av alla medlemmar den 2 februari, förvarnades om kretsstämman, men ska vi vara petnoga så ska kallelsen nå alla medlemmar 30 dagar före kretsstämman.

Vi siktar i alla fall på att genomföra kretsstämman den 15 mars och kvällen inleds med att naturfotograf Leif Gustavsson visar bilder och berättar. Vi bjuder på fika! Varmt välkomna!

Styrelsen i Naturskyddsföreningen Roslagen